Kesihatan Optimum hanya boleh di perolehi melalui sumber alam semulajadi.Suplemen berkualiti tinggi,mengungguli pasaran makanan tambahan selama 55 TAHUN.Sesuai utk sesiapa sahaja yg ingin kesihatan optimum. Glamor di kalangan ibu menyusu, ibu hamil, mereka yg ingin kulit cantik, konflik berat badan, warga emas, kanak2 dan semua golongan .

Kesihatan merupakan tenaga,kecergasan dan kesejahteraan. Anda hanya akan sedar kehadirannya bila anda merasai dan melihatnya.Kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang indah. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan HEBAT. Nutrisi Shaklee teleh menciptakan kehidupan yang lebih sihat untuk JUTAAN insan selama lebih 50 tahun.Alami rasa sihat semula dengan nutrisi Shaklee.Anda mampu memilikinya...

Thursday, November 24, 2011

Vitamin Terbaik Untuk Kanak-Kanak

Jika anak- anak anda bukan jenis fussy eater serta mendapat segala nutrien daripada meals hariannya, makan makanan tambahan tidak perlu.

Namun, jika sebaliknya, anda boleh memberinya makanan tambahan sebagai usaha untuk membekalkan zat-zat penting untuk menyokong tumbesaran dan kesihatan mereka dan juga penting untuk fungsi Otak.

Makanan TambahanKepentingan
shaklee-chewvitalea
  • Untuk kanak-kanak 4 tahun ke atas.
  • Menyediakan 19 vitamin dan mineral penting
  • Sumber kalsium untuk pembinaan tulang
  • Baik untuk kesihatan
  • Sumber harian tambahan bagi vitamin B
shaklee-chewvitc
  • Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan*
  • Membantu anda menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting bagi gigi yang kuat dan gusi yang sihat*
  • Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging*
  • Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta juga struktur am tubuh badan*
shaklee-meal-shake
  • Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
  • Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
  • Rendak lemak dan rendah glisemik
  • Sumber protein dan kalsium
  • Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur
shaklee-omegaguard

Merupakan minyak ikan terbaik . Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.*



Jom baca testimoni Ina, ibu muda beranak kembar tentang suplemen Shaklee untuk kanak-kanak
Saya susah hati betul dgr Dr William cakap..tp encik suami cool aje" ok lah tu dah minum susu"..
Saya ke Farmasi belikan macam2 vitamin yg plus Lysine n pre- and probiotic supplements..
Namun ianya masih sama...baca pulak artikel kita kena pelbagaikan menu,saya belipun buku Wardina "Mama Saya Lapar"...tapi ianya bagus untuk si kembar saya yang hanya berhenti makan bila tidur..waktu lain mulut mereka hanya menguyah aje yg paling mereka sukai epal n brokoil(tq wardina atas tips ini...abangnya?????.
Alhamdulillah. dengan milk shake+ susu, Vita lea for Children selama 1 minggu di samping kapsul minyak ikan Omega Shaklee guard... (sedap dikunyah begitu sahaja)......nakkan anak anda bijak?..pastikan diet hariannye tinggi kandungan DHA..untuk perkembangan otaknya. Sekarang Aiman akan mkn nasi 3 kali sehari dan selalu tgh malam dia tak boleh tidur sb lapar katanya..Benarlah Milk Shake n Vitalea sesuai untuknya. mungkin anda boleh mencuba..dan dapatkan kesan yg sama seperti aiman sekarang dia dah sgt montel
Pengalaman Auntikemai @ Mai Iskandar pula :
Anak-anak saya dirumah juga tidak ketinggalan menikmati JAJAN terbaek dari shaklee iaitu Meal Shakes dan chewable vitamin C .Yang sulung saya beri ke dua-duanya sekali tapi anak no 2 masih kecil baru berumur setahun setengah saya bancuhkan satu kecil meal shakes bersama susu anmum untuk nya. Memang beza sebelum ni anak saya minum susu mesti tinggalkan lebihan, semenjak saya bancuh dengan meal shakes dia minum sampai abis, sebab rasa meal shakes itu sendiri sedap! tidak ketinggalan saya sendiri siap bawa ke ofis bekalan meal shakes utk breakfast! Meal Shakes telah menjadi minuman kegemaran kami sekeluarga baru sahaja try bulan June lepas , tapi nampaknya sebulan sahaja tahan sebab semua pakat minum! Ayah pon pulun minum , semenjak dia minum meal shakes neh bangun pagi segar je, ouh ya husband saya kadang-kadang shift malam, saya tengok dia sentiasa bertenaga walaupon kerja malam ,Alhamdulillah semoga kami sekeluarga diberi kesihatan yang berpanjangan olehNya.InsyaALLAH.

Berminat? Anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan lebih info dan membuat pesanan. Hubungi saya ke MyPowerSupplements@gmail.com atau SMS saya ke 0137470408 utk pesanan dengan harga yang ISTIMEWA.