Kesihatan Optimum hanya boleh di perolehi melalui sumber alam semulajadi.Suplemen berkualiti tinggi,mengungguli pasaran makanan tambahan selama 55 TAHUN.Sesuai utk sesiapa sahaja yg ingin kesihatan optimum. Glamor di kalangan ibu menyusu, ibu hamil, mereka yg ingin kulit cantik, konflik berat badan, warga emas, kanak2 dan semua golongan .

Kesihatan merupakan tenaga,kecergasan dan kesejahteraan. Anda hanya akan sedar kehadirannya bila anda merasai dan melihatnya.Kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang indah. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan HEBAT. Nutrisi Shaklee teleh menciptakan kehidupan yang lebih sihat untuk JUTAAN insan selama lebih 50 tahun.Alami rasa sihat semula dengan nutrisi Shaklee.Anda mampu memilikinya...

Tuesday, February 21, 2012

Perlukah Orang Sihat Ambil Vitamin

“Saya dah sihat dan tak perlukan vitamin tambahan”
Benarkah?
Menurut jurnal yang diterbitkan oleh School of Medicine and Bloomberg School of Public Health, pengambilan vitamin tambahan TIDAK PERLU sekiranya seorang individu mengikut garis panduan pemakanan di bawah:
=================================
- Mengambil banyak sayuran segar, buah-buahan segar, bijirin penuh dan fiber.
- Mengurangkan pengambilan karbohidrat yang diproses, lemak tepu dan sodium.
- Melakukan senaman secara sistematik.
=================================
PERTAMA : Cuba semak pemakanan kita, yang mana yang kita selalunya makan?

KEDUA : Semak aktiviti kita.
Adakah kita banyak

Atau…

Semua terpulang kepada kita. Mengambil supplemen vitamin umpama mengunci pintu rumah. Tiada siapa dapat menjamin rumah kita tidak dimasuki pencuri, tapi sekurang2nya tidak membuka pintu yang terang-terang ‘menjemput’ pencuri.

I'M Aziela Zakaria,Independent Distributor at Bandar Baru Uda, Johor Bahru .
Become a Successful Businesswoman.

Sms | Emel | WhatsApp 0137470408| MyPowerSupplements@gmail.com


Sumber