Kesihatan Optimum hanya boleh di perolehi melalui sumber alam semulajadi.Suplemen berkualiti tinggi,mengungguli pasaran makanan tambahan selama 55 TAHUN.Sesuai utk sesiapa sahaja yg ingin kesihatan optimum. Glamor di kalangan ibu menyusu, ibu hamil, mereka yg ingin kulit cantik, konflik berat badan, warga emas, kanak2 dan semua golongan .

Kesihatan merupakan tenaga,kecergasan dan kesejahteraan. Anda hanya akan sedar kehadirannya bila anda merasai dan melihatnya.Kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang indah. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan HEBAT. Nutrisi Shaklee teleh menciptakan kehidupan yang lebih sihat untuk JUTAAN insan selama lebih 50 tahun.Alami rasa sihat semula dengan nutrisi Shaklee.Anda mampu memilikinya...

Sunday, February 19, 2012

Sumber Inspirasi Hari ini - Suntikan Semangat Terus Bersama Shaklee

From Engineer to 5-Figures Earner’s SuperMom :)

Sumber petikan:Iffah
Rasanya ramai yang sudah mengetahui hasrat saya untuk submit tender resignation to company Oil & Gas tersohor di Malaysia… Buat masa ini, saya masih lagi di dalam cuti panjang masuk tahun ke-dua. 6 Bulan Full Gaji, 6 Bulan 1/2 Gaji dan 1 Tahun TANPA GAJI! Sekarang saya di fasa CUTI TANPA GAJI!
Sewaktu awal-awal membuat keputusan untuk bercuti, macam-macam yang saya fikirkan. Mampukah suami untuk menanggung keperluan kami sekeluarga jika saya tidak lagi berpendapatan? Duit Loan rumah, perbelanjaan harian dan pelbagai lagi tanggungan yang ada…CUKUPkah? MAMPUkah kami menghadapinya? Saat getir yang sangat sukar untuk membuat keputusan tetapi tetap meneruskan niat untuk bercuti kerana keadaan kesihatan yang tidak mengizinkan.
Baru-baru ini saya terkenang kembali perjalanan hidup saya… Ingin saya kongsikan bersama anda semua…
MODE: Terkenang...
1985 - Tahun kelahiran
1989 - Mula bersekolah, TASKI Al- Huda
1991- Mula sesi Sek Rendah di SKKT
1998 - Mula sesi Sek Men di Sek yg same dgn Juara Masterchef
2003 - Melangkah ke dunia Uni di UTP, chemical engin specialize in Petroleum
2008 - Production Chemist, Miri
2008 - Bertukar Status Single to Married
2009 - Process Eng, KLCC
2009 - Bertukar Status Wife to Wife & Mom.
Aug 2010 - Aug 2012 Prolong illness Medical Leave
Nov 2010 - Independent Shaklee Distributor
Dec 2010 - Rank Up to Supervisor
April 2011 - Rank Up to Sr Supervisor
July 2011 - Rank Up to Coordinator
Nov 2011 - Car Bonus Achiever
Till now.. I'm Shaklee Coordinator :)

Photo0504

Kini persoalan itu terjawab. Alhamdulillah, keputusan saya menceburi Dunia Shaklee dan Business Online telah banyak merubah kehidupan saya. Bukan sahaja saya mampu mengecapi INCOME 5-ANGKA, memperoleh CAR BONUS dari Shaklee…tetapi lebih dari itu. Kesihatan yang jauh lebih baik, masa berkualiti untuk menunaikan kewajipan sebagai Mukminah, sebagai isteri kepada suami saya dan ummie kepada Faheem. Alhamdulillah, Segala Puji Bagi-Mu Ya Allah.
Bila dikenang... Benarlah kita hanya mampu merancang tapi Allah yg aturkan semuanya dan Allah tahu apa yg terbaik buat kita...

Bagaimana penghujung carta sy boleh terjebak dengan Shaklee? Dan akhirnya jatuh cinta ... Terus maju kedepan tidak lagi menoleh kebelakang.. Terus membina empayar dan legacy Shaklee.

Selamat tinggal P******S, selamat tinggal Production Chemist, Selamat tinggal PE, Process sbg kerjaya dalam kenangan... InsyaAllah segala ilmu yg tersemat akan diapplikasikan disetiap kesempatan yang ada...
Anda mahu mengecapi kebebasan kewangan, hidup bebas tanpa politik manusia.. Tiada penindasan.. REWARD sepenuhnya berdasarkan 100% USAHA anda!!? Masa bersama anak, suami dan keluarga tanpa BATASAN?? Saya sudah mengecapinya bersama SHAKLEE!
Alhamdulillah…
Photo0542
Photo0557Kini fokus saya ialah untuk membawa lebih banyak kejayaan buat anak-anak Shaklee dibawah bimbingan saya, agar mereka merasai kenikmatan “FINANCIAL FREEDOM” dan “TIME FREEDOM” . Ingin saya buka peluang kepada lebih ramai kaum wanita terutama ibu-ibu baik suri rumah tangga sepenuh masa mahupun wanita berkerjaya untuk memperoleh pendapatan sampingan dari Shaklee dan mendalami perniagaan ONLINE. Bagi saya tiada yang mustahil jika kita IKHLAS dan MINAT dalam melakukannya. Jika anda salah seorang darinya, Hubungi saya untuk mendapatkan bimbingan intensif dari saya.

Jika berminat untuk menjadi ahli dan sertai kami dalam bisnes ini, sila email saya mypowersupplements@gmail.com