Kesihatan Optimum hanya boleh di perolehi melalui sumber alam semulajadi.Suplemen berkualiti tinggi,mengungguli pasaran makanan tambahan selama 55 TAHUN.Sesuai utk sesiapa sahaja yg ingin kesihatan optimum. Glamor di kalangan ibu menyusu, ibu hamil, mereka yg ingin kulit cantik, konflik berat badan, warga emas, kanak2 dan semua golongan .

Kesihatan merupakan tenaga,kecergasan dan kesejahteraan. Anda hanya akan sedar kehadirannya bila anda merasai dan melihatnya.Kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang indah. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan HEBAT. Nutrisi Shaklee teleh menciptakan kehidupan yang lebih sihat untuk JUTAAN insan selama lebih 50 tahun.Alami rasa sihat semula dengan nutrisi Shaklee.Anda mampu memilikinya...

Saturday, October 19, 2013

SET PENJAGAAN KULIT CANTIK DAN BERSERI

Set Penjagaan Kecantikan Kulit semulajadi untuk Cantik Berseri
Dalaman Sihat akan terpancarlah kecantikan di luaran…inilah dambaan setiap wanita.
Bila bercakap mengenai wajah cantik berseri pasti ramai yang mengimpikannya.Kulit yang Cantik Licin gebu mulus adalah impian setiap wanita.secara tak langsung boleh meningkatkan keyakinan diri seseorang . Jadi tidak hairanlah jika ada wanita yang sanggup menghabiskan duit sehingga ribuan ringgit untuk tujuan cantik.Dan ada juga yang sanggup mengambil risiko dengan memilih jalan pintas cucuk tang sana sini dan kaedah ini mungkin akan memberi kesan sampingan dan juga merbahaya .
Vitamin Shaklee adalah vitamin 100% semulajadi tanpa bahan kimia yang selamat di amalkan
Untuk menjaga dan merawat masalah kulit bermula dari dalam.
Vitamin set D adalah vitamin untuk penjagaan kecantikan kulit yang terdiri daripada :-

B complex
Vitamin C
Vitamin E
boleh add on dengan ESP yang sangat popular dan terlaris dalam produk shaklee

B-Complex juga vitamin wajib untuk kecantikan kulit. Setiap jenis vitamin B dalam B-Complex mempunyai peranan tersendiri dalam kecantikan kulit. Perlu diingat, B-Complex merupakan vitamin anti-stress yang mana stress merupakan salah satu faktor masalah kulit seperti berjerawat. B-Complex terkenal dengan fungsinya yang mampu mencegah acne dan menggalakkan kesihatan kulit secara keseluruhan.

Vitamin-C merupakan vitamin wajib untuk kecantikan kulit kerana ia membantu merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen yang bertanggungjawab mengekalkan kelembapan dan kegebuan kulit. Kolagen adalah struktur yang terlibat dalam pembinaan tulang, gigi, sendi, otot dan kulit. Vitamin C juga merupakan antioksidan yang kuat untuk melindungi kulit dari kesan pencemaran, UV dan diet yang tidak sihat. Selain itu Vitamin C membantu memudarkan kesan parut, mengurangkan kesan sunburn, mencerahkan kulit dan menghalang pigmentasi kulit.


Vitamin-E Complex Glamour sebagai anti-aging vitamin. Ia mampu mengurangkan kesan kedutan pada wajah, Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu meningkatkan kelembapan dan kegebuan wajah dan mampu mencegah penyakit kulit kerana ia merupakan antioksidan yang mampu melawan radikal bebas yang menyebabkan kerosakan sel dan Kulit.

Untuk mendapatkan kesan yang terbaik, boleh juga tambahkan Energizing Soy Protein (ESP ) .


ESP - protein drink yang hebat untuk membaikpulih sel-sel kulit. Tisu kulit yang rosak boleh menyebabkan kesan parut dan pigmentasi. ESP membantu menggantikan tisu yang rosak itu dengan yang baru menjadikan kulit lebih anjal, kenyal, gebu dan putih berseri.

LIKE & SHARE |InspirasiSihatCantik|Tips Wajah Wanita Berseri | Pengamal TEGAR dan PECINTA Vitamin SHAKLEE 100% Semulajadi ,Tiada Bahan kimia,Tiada Kesan Sampingan ,

SELAMAT|SEMULAJADI |BERKESAN.

Aziela
Shaklee ID :860759
SMS/ Wsap:013 7470408
Email:inspirasisihatcantik@gmail.com