Kesihatan Optimum hanya boleh di perolehi melalui sumber alam semulajadi.Suplemen berkualiti tinggi,mengungguli pasaran makanan tambahan selama 55 TAHUN.Sesuai utk sesiapa sahaja yg ingin kesihatan optimum. Glamor di kalangan ibu menyusu, ibu hamil, mereka yg ingin kulit cantik, konflik berat badan, warga emas, kanak2 dan semua golongan .

Kesihatan merupakan tenaga,kecergasan dan kesejahteraan. Anda hanya akan sedar kehadirannya bila anda merasai dan melihatnya.Kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang indah. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan HEBAT. Nutrisi Shaklee teleh menciptakan kehidupan yang lebih sihat untuk JUTAAN insan selama lebih 50 tahun.Alami rasa sihat semula dengan nutrisi Shaklee.Anda mampu memilikinya...

Wednesday, November 16, 2011

SET B Vitamin IBU Menyusu

Set breastfeeding Shaklee dapat memberikan khasiat dan manfaat kepada si Ibu dan juga si anak.Set breastfeeding Shaklee dipakej khas bagi memudahkan ibu-ibu menyusukan… supaya tak adalah tercari-cari “Apa supplement terbaik untuk ibu yang menyusukan bayi?” atau “Apa pil penambah susu terbaik?”. Jadi, kita cuma sebut set breastfeeding, satu set dah tersedia.


Set breastfeeding Shaklee mengandungi:-

Vitalea = multivitamin dan multimineral bagi membekalkan keperluan vitamin dan mineral keperluan harian tubuh. Mengandungi 23 jenis vitamin mineral yang lengkap untuk keperluan harian. Membekalkan tubuh ibu dengan nutrient yang perlu agar ibu sentiasa sihat, cergas dan bertenaga. Dilengkapi dengan zat besi yang amat diperlukan oleh ibu yang menyusukan anak.

Vita-C = penting untuk kesegahan sel, mempertingkatkan imuniti tubuh, mencantikkan kulit dan antioksidan.

B Complex = B Complex mengandungi semua jenis vitamin B termasuk yang famous, asid folik. Seorang ibu menyusu memerlukan vitamin B untuk metabolisma,membakar makanan menjadi tenaga, , mengurangkan stess dan menghasilkan susu. Bukan saja ibu hamil, ibu menyusu juga perlukan asid folic.

Alfalfa = Alfalfa ialah milk booster (makanan penambah susu) yang telah digunakan sejak turun-temurun di Amerika Selatan. Ia adalah tumbuhan yang sangat kaya dengan protein, kalsium dan klorofil.. Di samping itu, kegunaan alfalfa sangatlah banyak.
*Alfalfa tidak boleh diambil oleh pesakit SLE dan mereka yang alergi terhadap alfalfa.

Bagi memudahkan mereka yang baru nak cuba, dan mereka yang kekurangan budget, kami menyediakan trial pack yang terdiri dari:

Vita Lea =30 biji
B complex =30 biji
Vita C =30 biji
Alfalfa =60 biji
Harganya cuma RM80 dengan free delivery.
shaklee trial pack
Trial Pack Set B
Kepada Ibu-ibu yang sedang berusaha menambah susu badan… Cara yang paling berkesan untuk membanyakkan susu badan ialah membanyakkan stimulasi (pam dan direct feeding).
Ibu-ibu yang pernah mengambil set breastfeeding ini mendapati badan mereka tambah bertenaga, susu badan kelihatan lebih pekat malah ada yang mendapati susu badan mereka bertambah banyak.
Namun, 3 PERKARA PENTING ini perlu diamalkan:
  1. Minum 3Liter air sehari
  2. Pam susu 3 jam sekali
  3. Doa, tawakal

Bersabarlah dan konsisten amalkan 3 perkara di atas.Set ini juga sesuai bagi semua wanita, walaupun tidak menyusukan, dan juga untuk lelaki.

Untuk tempahan anda boleh SMS 013-7470408 atau email saya di MypowerSupplements@gmail.com