Kesihatan Optimum hanya boleh di perolehi melalui sumber alam semulajadi.Suplemen berkualiti tinggi,mengungguli pasaran makanan tambahan selama 55 TAHUN.Sesuai utk sesiapa sahaja yg ingin kesihatan optimum. Glamor di kalangan ibu menyusu, ibu hamil, mereka yg ingin kulit cantik, konflik berat badan, warga emas, kanak2 dan semua golongan .

Kesihatan merupakan tenaga,kecergasan dan kesejahteraan. Anda hanya akan sedar kehadirannya bila anda merasai dan melihatnya.Kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang indah. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan HEBAT. Nutrisi Shaklee teleh menciptakan kehidupan yang lebih sihat untuk JUTAAN insan selama lebih 50 tahun.Alami rasa sihat semula dengan nutrisi Shaklee.Anda mampu memilikinya...

Wednesday, November 16, 2011

SET C Terbaik utk IBU Berpantang

Set Berpantang Shaklee



Mengapa Set Berpantang Shaklee mengandungi B Complex, Vitamin C, Vitalea dan Zink. Berikut adalah fungsi dan khasiat setiap satu vitamin untuk ibu berpantang.

Kandungan Set Berpantang Shaklee:
  • (1) B-Complex : sebagai penenang (anti-stress), elak kemurungan (meroyan) & menstabilkan hormon.
  • (2) Vitamin C : penting untuk pembentukan kolagen, mempercepatkan penyembuhan luka, serta memperbaiki tisu sel yang rosak akibat bersalin.
  • (3) Vitalea/Multivitamin with Iron : Multivitamin lengkap dengan pelbagai kumpulan vitamin & mineral yang diperlukan oleh badan tetapi sukar diperolehi sewaktu berpantang kerana kebanyakan makanan perlu dielakkan (berpantang makan). Iron pula penting untuk tubuh terutama kerana ibu banyak kehilangan darah selepas bersalin.
  • (4) Zinc Complex : membantu mempercepatkan proses baik pulih luka, terutama luka dalaman (rahim). Bagi anda yang tidak makan ikan haruan, mahupun pati ikan haruan, Zinc supplements adalah yang terbaik untuk anda. Zinc turut membantu masalah 'kedinginan' selepas bersalin.

Set Bersalin Shaklee di datangkan dalam 2 jenis pilihan, 40 days trial pack, ataupun full pack untuk kegunaan selama 4 bulan. Maklumat lanjut di bawah ini:

(1) 40 days Shaklee Trial Pack Set C (40 tabs each for Vita-Lea, Vita-C, B-Complex & Zinc Complex). RM100 termasuk kos penghantaran Pos Laju Percuma

(2) Full Package set di atas (No. 1) beserta kos penghantaran untuk kegunaan 4 bulan = RM225.

(3) 40 days Shaklee Trial Pack Set C Add-On Alfalfa (40 tabs each for Vita-Lea, Vita-C, B-Complex & Zinc Complex + 60 tabs Alfalfa Complex). RM110 termasuk kos penghantaran Pos Laju Percuma + Free Vitamin brochure

(4) Full Package set di atas (No. 3) beserta kos penghantaran untuk kegunaan 4 bulan = RM268.

Supplements tambahan lain yang boleh diambil ialah Energizing Soy Protein dan Calcium-Magnesium with Vitamin-D (Shaklee OsteMatrix). Kedua-dua ini boleh membantu mengurangkan risiko jaundice, memberi tenaga dan membantu melancarkan penyusuan susu ibu. Bagi yang menghadapi masalah sukar membuang air besar, boleh ambil Lecithin kerana ianya tidak mengganggu penyusuan bayi, serta melancarkan sistem penghadaman dengan cara yang lembut sekali.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut @ SMS ke 013-7470408 @ email ke MypowerSupplements@gmail.com untuk konsultansi percuma