Kesihatan Optimum hanya boleh di perolehi melalui sumber alam semulajadi.Suplemen berkualiti tinggi,mengungguli pasaran makanan tambahan selama 55 TAHUN.Sesuai utk sesiapa sahaja yg ingin kesihatan optimum. Glamor di kalangan ibu menyusu, ibu hamil, mereka yg ingin kulit cantik, konflik berat badan, warga emas, kanak2 dan semua golongan .

Kesihatan merupakan tenaga,kecergasan dan kesejahteraan. Anda hanya akan sedar kehadirannya bila anda merasai dan melihatnya.Kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang indah. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan HEBAT. Nutrisi Shaklee teleh menciptakan kehidupan yang lebih sihat untuk JUTAAN insan selama lebih 50 tahun.Alami rasa sihat semula dengan nutrisi Shaklee.Anda mampu memilikinya...

Wednesday, November 16, 2011

SET F - Set Intimacy/Kewanitaan)

Set ini juga di kenali Lover pack yang mana boleh Menyemarakkan lagi hubungan intim suami & isteri.Ada juga di kalangan pengamal Vit E ini menggelarkan "Vitamin Malam Jumaat".


Kandungan dan kebaikan Set Trial Pack F @ Set Kewanitaan ini adalah:
  • Vitamin E Complex - Anti oksida, anti penuaan, menyokong dan mempercepat pembaik pulihan otot & baik untuk jantung, dan ada yang menggelarkannya sebagai sex vitamin.
  • Alfalfa Complex - Baik untuk kesihatan dalaman wanita, berfungsi seperti Kacip Fatimah (perapat!), membantu melancarkan kitaran haid, Membantu Merawat keputihan wanita dan banyak lagi kebaikan Alfalfa di sini.
Fungsi Vitamin E sebagai Vitamin kesuburan:-

1) Dapat meningkatkan Kesuburan Lelaki dan wanita,
2) Meningkatkan kuantiti dan kualiti sperma bagi kaum lelaki

3)Bertindak menstabilkan hormon produktif lelaki dan wanita.

4)Membantu menghasilkan hormon seks serta merangsang libido.Boleh juga di gunakan oleh wanita sebagai 'pelincir' ketika melakukan hubungan seksual.


Peranan Vitamin E untuk kesihatan seksual lelaki dan Wanita


1)Lebih tenaga Seksual(Lelaki/Wanita)
2)Ereksi yang lebih lama(Lelaki)
3)Lebih Mudah Teransang(Lelaki/Wanita)
4)Libido yang lebih Kuat(Lelaki/Wanita)
5)Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat.(Lelaki)
6)menstabilkan hormon seks/kewanitaan, teritama bagi ibu yg menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin(hormon menyusu yang tinggi)

INFO TAMBAHAN
1. Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan.Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat.Membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam.
2. Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser. Pengalaman ibu sendiri bila mengalami bengkak susu yang ketara, ibu akan mengambil dua biji vitamin E namun ianya bukanlah diamalkan secara berterusan cuma pada saat melalui saat bengkak susu atau clog duct.
Seorang teman sebelum ini mengalami masalah dimana tempat kemaluannya didapati mempunyai benjolan seperti bengkak ketumbuhan, beliau mengamalkan dua biji vitamin E selama 7 hari dan alhamdulillah ketumbuhan itu mengecut dengan sendirinya. Ini kerana Vitamin E membantu mengecutkan pertumbuhan abnormal sel dan melancarkan saraf terutama bagi ibu yang menyusu dan dapat mengelakkan bengkak susu yang berlarutan.
3. Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan. Bagi ibu yang menyusu, kedinginan adalah masalah biasa yang bakal dilalui disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen. Walau bagaimanapun melalui pengalaman ibu, pengambilan vitamin membantu mengatasi masalah kedinginan.
4. Vitamin E membantu pengaliran darah dengan lebih lancar. Membantu mengatasi masalah sarah belakang terutama mereka yang sering mengadu masalah sakit bahagian belakang badan.
5. Vitamin E membantu mempercepat proses baik luka. Sangat membantu apabila si ibu yang menyusu mengalami luka di bahagian nipple. Rata2 ibu yang menyusu akan melalui saat sukar apabila puting susunya melecet ataupun luka. Pengambilan yang konsisten sangat membantu si ibu recover dari kesakitan yang dilalui.
6. Bagi wanita yang pernah melahirkan anak, perasankah anda kawasan erola iaitu kawasan bahagian puting susu menjadi besar dan gelap. Semakin banyak kelahiran akan membuatkan ianya semakin gelap. Ibu membuat kesimpulan bahawa ianya merupakan pigmentation after kelahiran. Namun dengan pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula.
7. Bagi yang mempunyai masalah pre-menstrual yang teruk, vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.
Anda boleh memilih pek percubaan untuk sebulan, atau memilih pek mini untuk 2 bulan. Maklumat lanjut seperti di bawah :



Cara pengambilan :-
  • 1 biji sehari untuk Vitamin E.
  • 3 biji sehari untuk Alfalfa.

p/s : Pakej ini bukan sahaja sesuai untuk di ambil oleh wanita yang sudah bergelar isteri dan ibu, malah amat sesuai di ambil oleh si gadis manis, terutama yang bakal melangsungkan perkahwinan. Kedua-dua vitamin juga selamat diambil oleh ibu yang menyusu.

*Untuk pesanan produk, email kami di mypowersupplements@gmail.com . Anda juga boleh walk-in ke mana-mana Shaklee branches berdekatan, dan membuat pembelian dengan menggunakan ID 860759(Aziela) untuk membeli produk Shaklee pada harga diskaun.(^-^) Berbaloi-baloi!!