Kesihatan Optimum hanya boleh di perolehi melalui sumber alam semulajadi.Suplemen berkualiti tinggi,mengungguli pasaran makanan tambahan selama 55 TAHUN.Sesuai utk sesiapa sahaja yg ingin kesihatan optimum. Glamor di kalangan ibu menyusu, ibu hamil, mereka yg ingin kulit cantik, konflik berat badan, warga emas, kanak2 dan semua golongan .

Kesihatan merupakan tenaga,kecergasan dan kesejahteraan. Anda hanya akan sedar kehadirannya bila anda merasai dan melihatnya.Kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang indah. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan HEBAT. Nutrisi Shaklee teleh menciptakan kehidupan yang lebih sihat untuk JUTAAN insan selama lebih 50 tahun.Alami rasa sihat semula dengan nutrisi Shaklee.Anda mampu memilikinya...

Wednesday, November 16, 2011

SET G Allergic Set


Shaklee Trial Pack Set G ini sesuai bagi mereka yang :-

-mempunyai masalah athma (Athma), resdung (Sinus), alergi (Allergy), gegata (Hives) dan sakit kulit (Eczema).

Kandungan set:

Trial Pack G ( Set Allegic) B Complex (30 biji)
Vitamin C (60 biji)
Alfalfa (120 biji)

Harga:RM80 dengan penghantaran Percuma.
Trial Pack adalah untuk 30 hari/sebulan

Set ini juga di cadangkan utk ibu yang menyusu yang mendapati anaknya mempunyai salah satu daripada simptom tersebut , agar nutrien yang diperlukan dapat di salurkan pada bayi anda melalui susu ibu. Selain intu, alfalfa juga sangat terkenal sejak dari dahulu lagi sebagai penggalak susu (galactagogue).

Vitamin C – Ianya sebagai antioksidan yang baik. Sangat penting untuk meningkatkan antibodi seseorang.
B-Complex – Bertindak sebagai penenang dan penstabil hormon.

Alfalfa – Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamana akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi (allergy) dan gegata (hives).

Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE (Systemic Lupus Erythematosus ) tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai suplemen mereka

Bagaimanakah cara pengambilannya?
B-Complex – 1 biji sehari (selepas makan).
Vitamin C – 2 biji sehari. 1 biji pagi, 1 biji malam (selepas makan).
Alfalfa – 4 biji sehari. 2 biji pagi, 2 biji malam (selepas makan)

testimoni dari Che Lin, Kuantan (daripada GM Health Corner)
"Salam. Genki da yo~ br semlm dok kira balance vits nak dapatkan supply baru. Rasa cam ok sket skang. Takde gatal2 mata n tinge sgt kalo mkn seafood, unless belasah byk gile. Hehe. Lengan pun cam kurang sisik (kering). Syok la plak rasa. Kulit muka xtau nk kata sbb br tukar pencuci muka. Itu kesan vits ke? Hehe "
YM dari Puan Izza, Kuantan ( daripada anakkuwiraku.blogspot.com)
" Terima kasih ya kerana menjual vitamin Shaklee dengan jujur...mula2 memang takut nak beli online jek, tapi nak cuba. Alhamdulillah susu mula pekat walau belum nampak peningkatan yang mendadak. Namun saya notice , resdung saya mula berkurang. Sejak makan vitamin ni, anak saya kurang keluar ruam akibat eczema nya. memang puashati la...insyaAllah next week saya order fullpack punye ya. "
YM daripada Puan Elya, Perak ( daripada anakkuwiraku.blogspot.com)
" Saya dah lama tahu pasal Shaklee sebenarnya cuma tak tahu ianya bagus untuk menyusu. Sejak baca post Norita pasal Alfalfa boleh kurangkan masalah allergic, saya upkan intake alfalfa dari 2-4 biji...alhamdulillah kalau makan seafood tu tak la naik gatal2 kat kaki. Thanks yer sebab suka berkongsi...teruskan menulis."
Cara Pembelian:-
1) Email kami di Mypowersupplements@gmail.com menyatakan Shaklee Trial Pack atau mana-mana pilihan vitamin anda atau sms 013-7470408