Kesihatan Optimum hanya boleh di perolehi melalui sumber alam semulajadi.Suplemen berkualiti tinggi,mengungguli pasaran makanan tambahan selama 55 TAHUN.Sesuai utk sesiapa sahaja yg ingin kesihatan optimum. Glamor di kalangan ibu menyusu, ibu hamil, mereka yg ingin kulit cantik, konflik berat badan, warga emas, kanak2 dan semua golongan .

Kesihatan merupakan tenaga,kecergasan dan kesejahteraan. Anda hanya akan sedar kehadirannya bila anda merasai dan melihatnya.Kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang indah. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan HEBAT. Nutrisi Shaklee teleh menciptakan kehidupan yang lebih sihat untuk JUTAAN insan selama lebih 50 tahun.Alami rasa sihat semula dengan nutrisi Shaklee.Anda mampu memilikinya...

Monday, July 9, 2012

Milk Booster Paling Laris - Set 3M

Salam semua.. hari ni suka saya nak berkongsi set penyusuan yang paling laris dan paling mendapat sambutan terhangat di kalangan ibu-ibu menyusu.


Set yang saya maksudkan ialah Set 3M. Apa yang terkandung dalam 3M? Jom tengok…

Siapa yang perlu ambil set ini?
  • Ibu-ibu yang baru mula nak kumpul stok
  • Ibu-ibu yang susunya tak semeriah ibu-ibu yang lain
  • Ibu-ibu bekerjaya yang perlukan stok lebih untuk simpanan
  • Ibu-ibu yang menyusukan anak sepenuhnya melalui botol susu (anak enggan direct feed melalui payudara)
  • Sangat digalakkan bagi ibu-ibu yang mengalami masalah penyusuan

Kenapa Set 3M dikatakan lebih berkesan berbanding set penyusuan lain?

Komponen utama susu ibu ialah protein dan kalsium. Jadi pengambilan ESP sebagai sumber protein utama untuk ibu menyusu memang membantu, ditambah pula dengan pengambilan Ostematrix (kalsium), melengkapkan nutrisi penting yang diperlukan oleh tubuh badan ibu untuk menghasilkan susu dengan lebih banyak dan lebih cepat.

Ostematrix sebagai sumber kalsium untuk tumbesaran bayi. Sekiranya si ibu tidak mengambil sebarang makanan berunsurkan kalsium samada daripada menu harian, susu atau supplement kalsium, kalsium akan diserap keluar sedikit demi sedikit dari dalam tulang si ibu utk disalurkan kepada anak yang disusukan melalui susuibu. Lama kelamaan, si ibu itu akan mudah rasa sakit belakang, sakit pinggang, sakit gigi dan akhirnya terdedah kepada risiko osteoporosis.

Set B mengandungi vitamin-vitamin penting untuk kesihatan tubuh badan ibu itu sendiri. Bila badan ibu itu sihat dan cergas, secara tak langsung badan ibu cukup fit untuk menghasilkan pengeluaran susu untuk anak. Badan yang letih akan menghadkan pengeluaran susu.
Selain itu, dalam set B juga terkandung vitamin B complex yang sangat penting dalam mengawal dan mengelakkan stress. Bila ibu tenang dan ceria, susu juga akan dihasilkan dengan lebih lancar, mudah dan cepat. Jadi untuk ibu-ibu menyusu, elakkan stress ya!

Alfalfa yang terdapat dalam set B juga bertindak sebagai milk-booster, membantu mengatasi masalah keputihan serta merapatkan keintiman. Namun ada sesetengah ibu/baby yang alah kepada alfalfa. Untuk golongan ini, sebagai alternatif pengambilan ostematrix juga bertindak sebagai milk-booster yang berkesan. (Set Eu-Four Plus!)

Jom tengok beberapa customer yang telah mencuba set 3M ni dan sudah menikmati perubahannya. Namun saya nak ingatkan bahawa perubahan adalah berbeza mengikut tubuh badan individu yer.


Lagi testimoni.. Pn Nur berjaya menyimpan 600 oz stok susu dalam masa kurang sebulan..


Tunggu apa lagi, jom beli set 3M untuk anak tersayang.. Bukan sahaja kita dapat kumpul banyak stok susu untuk anak, malahan kita sendiri dapat merasai banyak khasiatnya seperti kurang letih, kulit muka semakin cantik dan berseri, payudara bertambah anjal dan terbentuk, haid teratur, hubungan suami isteri semakin intim dan banyak lagi.

*DISCLAIMER : Testimoni ini adalah pengalaman pengguna sendiri. Kesan adalah berbeza kepada individu. Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.


I'M Aziela Zakaria,Independent Distributor at Bandar Baru Uda, Johor Bahru .
Become a Successful Businesswoman.

Sms | Emel | WhatsApp 0137470408| InspirasisihatCantik@gmail.com