Kesihatan Optimum hanya boleh di perolehi melalui sumber alam semulajadi.Suplemen berkualiti tinggi,mengungguli pasaran makanan tambahan selama 55 TAHUN.Sesuai utk sesiapa sahaja yg ingin kesihatan optimum. Glamor di kalangan ibu menyusu, ibu hamil, mereka yg ingin kulit cantik, konflik berat badan, warga emas, kanak2 dan semua golongan .

Kesihatan merupakan tenaga,kecergasan dan kesejahteraan. Anda hanya akan sedar kehadirannya bila anda merasai dan melihatnya.Kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang indah. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan HEBAT. Nutrisi Shaklee teleh menciptakan kehidupan yang lebih sihat untuk JUTAAN insan selama lebih 50 tahun.Alami rasa sihat semula dengan nutrisi Shaklee.Anda mampu memilikinya...

Monday, July 9, 2012

Testimoni :Kumpul 130 oz Stok Susu Dalam 10 Hari!

Pengambilan supplemen dengan istiqamah, air yang mencukupi serta KUNCI UTAMA dengan kerap mengosongkan payudara merupakan antara elemen penting buat ibu menyusu yang ingin berjaya dalam penyusuan susuibu yang tidaklah semudah disangka!

Perlukan kesabaran yang tinggi, azam yang kuat serta semangat tidak putus asa diringi DOA pada Yang Esa, InsyaAllah! Tiada yang mustahil. (^_-)

Dan inilah hasilnya...

Perkongsian Puan Aminah yang sangat berpuas hati selepas 10 hari mengamalkan set tripple M Euphoria. Peningkatan stok EBM yang sangat ketara setelah konsisten consume Shaklee dan kerap mengosongkan payudara setiap kali masa terluang

Jom baca sendiri nak? Ini perkongsian Puan Aminah selepas mendapat keizinan dari tuan empunya diri. Tks Puan Aminah for sharing this!

"Selepas sepuluh hari ambil set Tripple M, dan pam bila ada masa terluang..Alhamdulillah stok EBM dari 50oz last week dah bertambah jadi 130oz dlm jangkamasa 10 Hr..So altogether ada 180oz dalam freezer skrg..With An average of 5-6oz per session..Before this cuma dpt 2-3 oz saje..Esok back to worh sudah.."

*Kredit kepada Puan Arnie

Thanks to Puan Aminah kerana sudi berkongsi pengalaman ini dengan rakan-rakan  pembaca RahsiaVitamin.Com.

Seperti yang selalu saya ingatkan, TIPS TERHEBAT untuk memperbanyakkan susuibu ialah tak lain dan tak bukan, kerap mengosongkan payudara!
Ingat konsep asas penyusuan "konsep supply vs demand" itu yer.

* Tips Exlcusive disertakan dengan setiap pembelian Set Tripple M dari MyPS yer! InsyaAllah anda juga boleh berjaya.

Sila hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian dari saya sebagai Shaklee Independent Distributor anda.





*DISCLAIMER : Testimoni ini adalah pengalaman pengguna sendiri. Kesan adalah berbeza kepada individu. Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.



I'M Aziela Zakaria,Independent Distributor at Bandar Baru Uda, Johor Bahru .
Become a Successful Businesswoman.
Sms | Emel | WhatsApp 0137470408| inspirasisihatcantik@gmail.com