Kesihatan Optimum hanya boleh di perolehi melalui sumber alam semulajadi.Suplemen berkualiti tinggi,mengungguli pasaran makanan tambahan selama 55 TAHUN.Sesuai utk sesiapa sahaja yg ingin kesihatan optimum. Glamor di kalangan ibu menyusu, ibu hamil, mereka yg ingin kulit cantik, konflik berat badan, warga emas, kanak2 dan semua golongan .

Kesihatan merupakan tenaga,kecergasan dan kesejahteraan. Anda hanya akan sedar kehadirannya bila anda merasai dan melihatnya.Kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang indah. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan HEBAT. Nutrisi Shaklee teleh menciptakan kehidupan yang lebih sihat untuk JUTAAN insan selama lebih 50 tahun.Alami rasa sihat semula dengan nutrisi Shaklee.Anda mampu memilikinya...

Monday, July 9, 2012

Persediaan Terbaik untuk Berpuasa- 3 GEM


TRIPPLE GEM : PERSEDIAAN BERPUASA TERBAIK!


Istimewa sempena menyambut kedatangan bulan Ramadhan lagi 2 minggu, kami menawarkan Energizing Soy Protein (ESP), Performance Drink (PD) dan Meal Shakes dengan harga istimewa untuk di amalkan sepanjang Ramadhan nanti. Sekurang-kurangnya dapat membantu anda sihat dan kekal bertenaga sepanjang berpuasa. Insya Allah.

 
 
Jadi apa yang best sangat tentang ketiga-tiga produk ni? Berikut saya perincikan ringkasan setiap produk yer..

Energizing Soy Protein (ESP) - Bantu kekal bertenaga sepanjang hari. Pengambilan makanan berprotein tinggi di waktu sahur boleh membantu mengurangkan rasa lapar lebih lama kerana kadar pencernaan & penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan tinggi karbohidrat. Malah, sumber protein yang baik juga akan bantu menyerap kolesterol, mencantikkan kulit serta menganjalkan payudara. Tidakkah anda mahu tampil jelita di pagi AidilFitri nanti?
Performance Drink - Bantu mengelakkan dehidrasi, dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa. Setelah berbuka pula, Performance Drink bantu anda untuk menambah semula tenaga. Pasti anda akan kekal ceria sepanjang puasa jika diamalkan sebelum tidur & sewaktu sahur. Rasa Oren yang menyegarkan!
Shaklee Meal Shakes - Multivitamin & multimineral, yang dilengkapi dengan protein, kalsium dan fiber. Sesuai bagi anda yang berasa sukar untuk menelan pelbagai jenis vitamin/ suplemen di sepanjang bulan Ramadhan ini. Fiber membantu sistem penghadaman berfungsi dengan baik, serta membuatkan anda berasa kurang lapar lebih lama. Hanya bancuhkan dengan segelas susu rendah lemak, dan anda boleh kongsikan khasiatnya seisi keluarga!
#Nota:
Ibu-ibu menyusu & mengandung juga boleh mengambil ketiga-tiga produk ini dengan selamat.
*credit info : mamacergas

TIPS Bersahur :-
Secawan bancuhan ESP +PD + Meal Shakes
, ditambah dengan beberapa biji kurma akan membantu anda kekal bertenaga sepanjang hari, dan tidak mengganggu jadual “work-and-pump” anda seharian.


Selamat menjalani ibadah berpuasa dengan sempurna!! InsyaAllah...


*DISCLAIMER : Testimoni ini adalah pengalaman pengguna sendiri. Kesan adalah berbeza kepada individu. Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.
I'M Aziela Zakaria,Independent Distributor at Bandar Baru Uda, Johor Bahru .
Become a Successful Businesswoman.

Sms | Emel | WhatsApp 0137470408| MyPowerSupplements@gmail.com