Kesihatan Optimum hanya boleh di perolehi melalui sumber alam semulajadi.Suplemen berkualiti tinggi,mengungguli pasaran makanan tambahan selama 55 TAHUN.Sesuai utk sesiapa sahaja yg ingin kesihatan optimum. Glamor di kalangan ibu menyusu, ibu hamil, mereka yg ingin kulit cantik, konflik berat badan, warga emas, kanak2 dan semua golongan .

Kesihatan merupakan tenaga,kecergasan dan kesejahteraan. Anda hanya akan sedar kehadirannya bila anda merasai dan melihatnya.Kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang indah. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan HEBAT. Nutrisi Shaklee teleh menciptakan kehidupan yang lebih sihat untuk JUTAAN insan selama lebih 50 tahun.Alami rasa sihat semula dengan nutrisi Shaklee.Anda mampu memilikinya...

Monday, July 9, 2012

OH IBU! Bagaimana Puasa dan penyusuan Anda?

Alhamdulillah kita masih diberikan keizinan olehNya untuk berpuasa lagi hari ini. Semoga hari ini lebih baik dari semalam... Bagaimana puasa anda & penyusuan? Penat dan letih tu suatu perkara yang biasa terjadi. Tapi bagaimana kita nak atasi agar letih & penat tidak terlalu menggangu mindset kita...anda yang pilih!! Susu drop?? Maintain??? Walau apa juga yang berlaku, apa tindakan anda?? biarkan sahaja??? atau lakukan sesuatu??? Anda yang pilih!!

Ikuti perkongsian mereka...


Ikuti email dari ibu-ibu yang mengaku kebaikan ESP...walaupun baru mengambilnya dalam beberapa hari... tapi mereka sangat-sangat berpuashati dan teruja dengan hasilnya. Thanks sis for your testemoni...

Alin... just want to share with you... minum ESP tu, mmg Leo leh bertahan puasa tanpa rasa lapar/ letih yg melampau... :) and pump time pun Leo tukar ke malam... siang hari pump sekali je.. and dah dua hari Leo pump siang hari dpt 10oz! alhamdulillah.... :) mlm pump 2 kali.. paling sikit pun 8oz utk 2 session tuh... so total daily takde la merundum sgt... suka lah... :) ~ Leonora

Benarkah ESP memperbanyakkan susu? 

ESP hanya membantu mempercepatkan penghasilan susuibu DENGAN SYARAT si ibu kerap kosongkan payudara melalui sesi perahan atau penyusuan langsung ( direct feeding). Selain itu, antara yang membantu dalam meningkatkan penghasilan susuibu ialah dengan menjaga pemakanan agar seimbang, kurang makan junk food, pengambilan air yang selari dengan keperluan badan , emosi yang stabil dan fikiran yang tenang.
Selain memperbanyakkan susu, ESP adalah breakfast yang bagus dan energy booster di sepanjang hari, jadi sangat baik dibuat breakfast.

Ini testimonial & credit to Kak N yang menjadikan ESP sebagai sarapan untuk anak-anaknya.
Selama 11 tahun saya mengambil ESP , saya sangat berpuashati. Malah saya akan pastikan ia antara supplement yang sentiasa ada kerana ia menjadi minuman kegemaran anak2 saya terutama apabila dicampurkan bersama oren sunquick atau Performance Drink ( minuman isotonik tanpa karbonat bagi mencegah hidrasi) ...alhamdulillah sangat berpuashati. Addin ke sekolah dengan hanya bersarapkan air ESP dibancuh bersama Performance Drink (PD) dan ini juga minuman anak saya sebelum tidur.
Protien sangat penting untuk perkembangan tubuh badan kita. Protien diperlukan oleh sel untuk membentuk sel baru. Sel yang sihat membantu menjana organ yang sihat seterusnya membantu kelancaran sistem tubuh badan.
Kita boleh amalkan makan ikan, telur dan daging untuk dapatkan protien namun kita tak dapat lari dari kolestrol terutama masakan yang melibatkan minyak masak biasa. Kecuali kita memasak menggunakan minyak zaitun atau biji bunga matahari dan kos minyak ini setanding dengan khasiatnya. 

Ramai juga yang mengambil inisiatif dengan memasak kacang soya untuk dibuat air....namun protien tidak boleh pada suhu melebihi suhu badan manusia maka jika suhu yang tinggi boleh merosakkan banyak amino asid yang ada dalam kacang soya itu sendiri. Shaklee menggunakan standard piawai yang tinggi dalam pemprosesan kacang soya untuk menjadi ESP demi menjaga kepentingan semua zat dan asid amino yang terkandung dalam kacang soya tadi.

Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.Ini antara sebab mengapa SHAKLEE ESP unik.

Sila hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian dari saya sebagai Shaklee Independent Distributor anda.


*DISCLAIMER : Testimoni ini adalah pengalaman pengguna sendiri. Kesan adalah berbeza kepada individu. Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.
 
I'M Aziela Zakaria,Independent Distributor at Bandar Baru Uda, Johor Bahru .
Become a Successful Businesswoman.

Sms | Emel | WhatsApp 0137470408| MyPowerSupplements@gmail.com