Kesihatan Optimum hanya boleh di perolehi melalui sumber alam semulajadi.Suplemen berkualiti tinggi,mengungguli pasaran makanan tambahan selama 55 TAHUN.Sesuai utk sesiapa sahaja yg ingin kesihatan optimum. Glamor di kalangan ibu menyusu, ibu hamil, mereka yg ingin kulit cantik, konflik berat badan, warga emas, kanak2 dan semua golongan .

Kesihatan merupakan tenaga,kecergasan dan kesejahteraan. Anda hanya akan sedar kehadirannya bila anda merasai dan melihatnya.Kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang indah. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan HEBAT. Nutrisi Shaklee teleh menciptakan kehidupan yang lebih sihat untuk JUTAAN insan selama lebih 50 tahun.Alami rasa sihat semula dengan nutrisi Shaklee.Anda mampu memilikinya...

Monday, July 9, 2012

SUSU MENCURAH-CURAH DI BULAN PUASA


Sekadar perkongsian ringkas dan mudah2an memberi manfaat kepada semua ibu yang berpuasa.

Perasan tak apa yang beliau lakukan untuk meningkatkan kuantiti susunya?
"Saya telah tambahkan sesi mengepam."

Apakah ganjaran di atas kesabaran dan kesungguhan beliau?

"Di bulan puasa ini saya amalkan ESP + PD + set B. Ya ALLAH! mencurah-curah susu. Menangis saya kerana kesabaran saya membuahkan hasil akhirnya. Alhamdulillah..."

Nak berjaya dalam penyusuan tidak semudah ABC...perlu kesungguhan, kesabaran dan sifat istiqamah. Maka ibu-ibu yang sedang berusaha , amiklah iktibar dan semangat puan ini. Mudah-mudahan usaha diberkati dan hasil diperolehi seperti yang dihajati. Jika ilmu penyusuan masih kurang di dada, carilah di internet, bacalah buku2 berkaitan..dan rujuklah pada mereka yang berpengalaman.. InsyaAllah!!! Mudahan usaha kita dipermudahkan Allah. Amin.


*DISCLAIMER : Testimoni ini adalah pengalaman pengguna sendiri. Kesan adalah berbeza kepada individu. Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.
 
I'M Aziela Zakaria,Independent Distributor at Bandar Baru Uda, Johor Bahru .
Become a Successful Businesswoman.

Sms | Emel | WhatsApp 0137470408| MyPowerSupplements@gmail.com